Eksisterende anmeldelser
Ny halsbånd
Vi har lige købt et halsbånd til Olfert. Vores gamle Misu har haft sit halsbånd i 9 år. Hun bruger det en gang i mellem, så Olfert får sit eget. Vil bare sig at det er dejlig at købe noget kvalitet som holder, selvom det er "lidt" mange penge 😊🎈
Gæst | 02.08.2025 13.11
Var denne anmeldelse til hjælp? (1/0)
